src="https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.8.3/jquery.min.js" type="text/javascript">

Pages




Sijil Pelajaran Malaysia

Assalamualaikum.

Akhirnya apa yang kita tak nak berlaku, tetap akan berlaku juga !
SPM ! You make me crazy la !
You make me stressfully gila nak mam !

Rasa nak jerit je tau !
Aku nak jerit "SPM ! KENAPA KAU BODOH SANGAT HADIR DALAM HIDUP AKU ?!!!!!!!!!!!"
Aduhhh !
Nasib sekali je akan tempuh.
Dah la ia menentukan masa depan aku dan kawan kawan !
 Aku perlu bekerja kuat untuk dapatkan masa depan yang cerah ! Yeahhhh ! That is my target now !


"Keputusan yang luar biasa datangnya dari usaha yang luar biasa"
Kita nak undur balik masa, dah tak boleh ! 
If Allah  adakan putaran masa, sampai bila bila kita takkan tempuh semua ni.
Kita boleh buatlah !

 
 

Yeahhh ! Aainaa, kau boleh buat !
Fighting ! Bertarung habis habisan !
*cara aku semarakkan semangat yang kian luntur ni*
GOOOOOOOOOOOOO !
KAU HARAPAN SEKOLAH !
KAU HARAPAN MAK BAPAK KAU !
TAKKAN KAU NAK HANCURKAN HARAPAN DEPE ?!
OF COURSE KAU TAK NAK KAN ?!
SO MOVE ON !
STUDY ! JANGAN MALAS !





Kalau kau malas,cenggana nak berjaya dalam hidup?
Kurangkan malas kau tuh !
Pemalas sangat kau ni !
Banggakan mak bapak kau.
Banggakan sekolah.
Bangga kan kawan kawan kau !
YEAHHHHH ! I WILL DO IT !
SPM, AKU AKAN JATUHKAN KAU DENGAN RESULT AKU !
AKU AKAN DAPATKAN APA YANG AKU NAK !
AKU TAK GENTAR DENGAN KAU !
TAPI KAU YANG PERLU GENTAR AKAN KEDATANGAN AKU ESOK !





Now, I'm Aainaa Balqis binti Mohamad Rizal Haddi would like to seek forgiveness from you all !
Cehh speaking ! Okey. Aku tau aku banyak buat salah dengan korang. Aku pohon seribu kemaafan dari kalian. Maafkan saya yeee ? Halalkan semua benda, such as, makan, minum, tenaga, minyak motor and kereta, air liur, telinga mendengar bebelan and gosipan, ink printer pen and pensel dan so on lah ! Kepada calon calon SPM 2013, GOODLUCK AND DO YOUR BEST ! Jangan tinggal solat and mengaji. Semoga Allah permudahkan exam and dapat result yang gempak ! AAMEEN ! *aminkan cepat !* Apa nak cakap lagi erk ? Hmm. Jangan nak online sangat ! STUDY OKEYYY ?! Jangan stress sangat. Be cool ! -AH-
 

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca . السلام عليكم و رحمة الله و بركاته