src="https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.8.3/jquery.min.js" type="text/javascript">

Pages




Him

Assalamualaikum.
Almost 1 month Aainaa tak bukak blog ni.
Aainaa nak bagitau korang, yang TEMAN TAPI MESRA Aainaa dah meninggal dunia.
Today, 21 days he leave us !
14 Februari 1996-26 September 2013.
Hadif hidup untuk 17 tahun sahaja.
Cepatkan dia pergi tinggalkan kitaorang.
Mesti ada hikmah dia pergi dulu.
Aainaa sedih sebab tahun ni dia nak celebrate birthday Aainaa dengan specialnya.
Selalunya dia akan bagi hadiah je.
Ahmad Hadif Asyraf bin Ahmad Omar.
Tinggal di Chepor Dalam *maybe*
Birthday, Valentine Day 1996
This year, he is one of SPM VICTIM !








This guy's attitude !

- Seorang yang penyayang !
- Seorang yang setia ! Buktinya, dia sanggup buat apa apa pun untuk awek dia.
- Seorang yang penyabar. Buktinya, dia sabar je dengan kerenah awek dia even awek dia jenis kongkong, over dengan laki. *Dia tulis biodata dia dalam buku Aainaa and dia kata dia tak suka bila orang yang dia sayang cakap elok elok dengan laki lain*
-Seorang yang baik. Buktinya, dia sanggup tunggu Aainaa kat depan dorm dengan mama dia sebab nak bagi panadol je !
- Seorang yang funny. He always laugh eventhough in a serious situation !
- Bersifat kepimpinan. Dia pernah jadi Pengarah Sambutan Hari Guru and aku as penolong dia nampak dia mampu handle semua problem !
- Bertanggungjawab. Dia selalu tolong mama dia kat kandang kambing and melakukan tugas yang baik as a son !



Hadif banyak mengajar aku erti kesetiaan, kejujuran, kasih sayang, hargai insan tersayang and banyak lagi. Dia totally ubah aku menjadi seorang perempuan yang mula menghargai lelaki yang mencintainya. Dia sering mengingati aku tentang solat. Dia tidak pernah lupa untuk menghantar mesej, menyuruh aku tunaikan solat di awal waktu.

Hadif seorang lelaki yang pertama kalinya aku hargai sungguh sungguh. Kami hanya mampu bahagia selama 4 hari. 30.7.2013 Selasa dimana tarikh dan hari dia accident ! Aku memang tidak percaya kerana pada hari Ahad, aku pernah bertanya kalau aku mati macam mana ? Then dia kata "JANGAN MACAM TU" Aku pelik and just gelak and aku kata "Kenapa ? HAHA" Hanya tiga patah perkataan yang simple mampu buat aku menangis apabila mengenangkannya kembali iaitu "Cup sayang Cheese :'("



Now, dia pergi meninggalkan seorang papa, mama and 2 adiknya. Semoga rohnya dicucuri rahmat dan diberkati oleh Allah SWT. Semoga arwah ditempatkan di dalam kalangan orang yang beriman dan beramal soleh. Aameen. Al-Fatihah.
Terima Kasih Kerana Sudi Membaca . السلام عليكم و رحمة الله و بركاته