Disclaimer


بسم الله الرحمن الرحيم . Ahlan Wasahlan ! Hanya mempunyai sedikit ilmu agama dan Insya-Allah dengan sedikit ilmu itu , akan memberi ilmu kepada kalian . Syukran . -AH-

Back to entry
Meet the owner
Love
Friends


Chatzone



This is Aainaa Haddi's Blog! Just leave your site on cbox . If you want to ask me , you can leave yor question on cbox too .

.


Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Aainaa Haddi 2016.


Older Posts → | ← Newer Posts
I'M A SINGLE LADY and BORANG KELAYAKAN .
Monday, September 19, 2011 , 3:01 PM , 0 Comment[s]
Assalamualaikum . Ini PEREMPUAN yang bernama AAINAA BALQIS sudah SINGLE :) Amacam ? Nak masuk line ? Bolehh jee :) Tapi aku NAK BELAJAR DULU laaa . Reason reason aku tak boleh nak TERIMA LELAKI lain adalah seperti berikut :
  • Saya mahu BELAJAR . Fokus kepada PMR la , sayang .
  • Saya mahu AWAK JADI KAWAN SAYA SAHAJA .
  • Saya TAK NAK MENYAKITI HATI MANA MANA LELAKI .
  • Saya nak BEBAS seperti PEREMPUAN lain .
  • Saya TAK NAK MENCINTAI LELAKI dah . Tak larat nak NANGIS .
  • Saya tak nak DINOBATKAN SEBAGAI PLAYGIRL .
Anda boleh MASUK LINE selepas SPM . Antara PERKARA PENTING YANG PERLU DI ISI DI DALAM BORANG adalah seperti berikut :
  1. Jejaka MALAYA , bukan WARGA ASING :)
  2. Mempunyai CIRI CIRI SUAMI MITHALI .
  3. Ada pekerjaan TETAP untuk MENYARA isteri and anak anak .
  4. Mempunyai kereta and motor supaya ada pengangkutan IF AKU NAK BERSALIN .
  5. Agamanya mestilah ISLAM .
  6. Mempunyai CINTA YANG TULUS DAN IKHLAS .
  7. Paras RUPA tidak DIKIRA . Kadang kadang kira jugak . DEPENDS aku laa :)
Harap lelaki lelaki yang mahu MASUK LINE , sila BACA MAKLUMAT DI ATAS .