Disclaimer


بسم الله الرحمن الرحيم . Ahlan Wasahlan ! Hanya mempunyai sedikit ilmu agama dan Insya-Allah dengan sedikit ilmu itu , akan memberi ilmu kepada kalian . Syukran . -AH-

Back to entry
Meet the owner
Love
Friends


Chatzone



This is Aainaa Haddi's Blog! Just leave your site on cbox . If you want to ask me , you can leave yor question on cbox too .

.


Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Aainaa Haddi 2016.


Older Posts → | ← Newer Posts
MAMAT TOILET kena ceramah :)
Sunday, April 3, 2011 , 9:56 PM , 0 Comment[s]
Syahmi Sufi: owh ayioo asal ngan keyboard ni..
 
eynaphotographer: kenapa ?
 
Syahmi Sufi: ntah dah gilew..sbab ari2 aku hmps. keyboard nie.. hahaha
 
eynaphotographer: HAHAHA ! Jahat punye tuan !
 
Syahmi Sufi: hahhahaa
 
eynaphotographer: Kalau ada anak , mesti kaw hempas dia sebab asyik nangis je. HAHA
 
Syahmi Sufi: weyh klau anak lain laa... gilew ke nak hmps..
 
eynaphotographer: HAHAHA.  Mana tau kan
 
Syahmi Sufi: takkan lah.. pling kasar pon aku mrh jew.. hahahaa
 
eynaphotographer: WOW ! Tak boleh buad CALON SUAMI  !!! REJECT !
 
Syahmi Sufi: hahaah abih tue.. klau die mnangis kuat2.. takkan na diam jew..
 
eynaphotographer: Kaw kene sabar. Mana boleh marah2 . Kaw kene pujuk dia . Selalu nya anak ni nak kat ayah . Ibu hanya tempat nak menyusu , bagi dia makan , basuh taik2 dia . Ayah ? Baby jarang jumpa ayah sebab ayah bz dengan kerja . So balik2 dia mesti nak manja2 dengan ayah . Kalau kaw marah2 dia , besa2 nanti dia akan benci kaw . Ada FAHAM !?
 
Syahmi Sufi: ye la2...aku mne la tau.. jdi cam tue.. oke . klau die nangis aku pujuk die.. amacam?? oke??
 
eynaphotographer: Yee. Kaw kene pandai main peranan sorang ayah . HAH ! Ni yang aku nak bagi ceramah ni
 
Syahmi Sufi: wow . lek2
 
eynaphotographer: HAHAHA ! Aku cakap dengan tenang ni
 
Syahmi Sufi: ye la... aku mne la tau tentang jge2 anak nie. ko da bgi tau , bru aku tau hahhaa . aku ikut ckp ko..
 
eynaphotographer: HAHA ! Aku ni bukan nya ada pengalaman . Aku kaji dr mak aku je
 
***

Ni la ceramah aku . Tu la Sufi ni kan , tak reti nak jaga keyboard . Jaga keyboard tuh pun ibarat kita jaga anak kita sebab ingat mak bapak senang ke nak cari duit semata2 nak beli barang korang.

P/S : Sufi , jaga elok2 barang tuh . Ape la kaw ni , HISH !