Disclaimer


بسم الله الرحمن الرحيم . Ahlan Wasahlan ! Hanya mempunyai sedikit ilmu agama dan Insya-Allah dengan sedikit ilmu itu , akan memberi ilmu kepada kalian . Syukran . -AH-

Back to entry
Meet the owner
Love
Friends


Chatzone



This is Aainaa Haddi's Blog! Just leave your site on cbox . If you want to ask me , you can leave yor question on cbox too .

.


Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Aainaa Haddi 2016.


Older Posts → | ← Newer Posts
Bf dengan Kawan Baik ??
Monday, April 11, 2011 , 9:49 PM , 0 Comment[s]
Assalamualaikum . Hari ni tajuk kita seperti di atas . Di antara pakwe dan kawan baik , mana korang pilih ?
Sape sape yang ada pakwe tuh , mesti lah pilih pakwe kan . 

Watak :)

A sebagai pakwe .
B sebagai kawan baik .
C sebagai awek .

Masalah =D

B ni satu sekolah dengan A . So B la yang jadi spy C ketika di sekolah . C tak satu sekolah dengan A dan B tau . Then , B bagitau kat C yang A ni suka pukul orang . A selalu pukul B . B suruh C bagitau kat pakwe dia jangan la pukul orang . Dari situ , baru C tau yang pakwe dia macam tuh . C memang tak suka pakwe dia mempunyai perangai tuh . Dari darjah 6 , C memang CUKUP CUKUP benci dengan bab bab pukul ni . C rasa nak putus je dengan A ni tapi B kawan kepada A suruh jangan gaduh padahal A la yang pukul dia . Sungguh baik hati B ! Tapi ape yang A balas untuk berterima kasih kat B ? Pukulan ke ? Hmm .. Lebih baik putus daripada mempunyai pakwe kaki pukul :)

Jawapan :)

Aku akan pilih KAWAN BAIK daripada pakwe sendiri . Mau tau sebab nya ? Tanya la aku yee :)